Cvičení ráno

.

Kdo by nechtěl mít pružné svalnaté tělo? Po úpravě stravování jsme si naordinovali také pravidelný pohyb. Kdo chce mít vysněnou postavu, musí pro to také něco dělat. Ale ráno to pak často vidíme tak trochu jinak a chce se nám pohybovou aktivitu přesunout na pozdější hodiny. Hledáme pro to i různé důvody, omluvy a výmluvy. Co na to odborníci? Odborníci to radí nedělat. Proč přece jen nechat trénink na ráno? Uvádíme pár pádných důvodů.
 kondiční běh dívek
Protože se pak nebudeme přejídat
Trénink v ranních hodinách dovede účinně zkrotit nežádoucí chutě na různé ty sladké či slané dobroty, které nás během dne ohrožují. Zkrátka nebude nás „honit mlsná“. Budeme jíst pravidelněji a ve správných časech. Také odpadne to různé „odměňování se“ jídlem a alkoholem po odpoledním nebo večerním cvičení. Cvičit totiž budeme ráno!
 
Protože budeme disciplinovanější
Vstávat ráno ve stejnou dobu je dobré pro vytvoření pravidelného režimu. Za nějakou dobu pro nás nebude vstávání žádný problém a budeme se budit ve stejnou dobu i bez budíku! Ten se totiž „vytvoří“ v hlavě a zůstane stále nastaven.
 
Protože budeme mít víc energie
Ranní sportování nás „nakopne“ endorfiny a energií. Po celý den nám to vydrží. Budeme silnější, aktivnější a budeme podávat lepší výkony po všech stránkách. V práci i doma.
 jóga u rybníka
Protože budeme odolnější vůči stresu
Hned po ránu si „vyčistíme hlavu“. Budeme svěží a odpočatí. Proto nám pak půjde vše hned lépe od ruky. Nebudeme se zbytečně stresovat kvůli maličkostem.
 
Protože budeme lépe usínat
Díky cvičení po ránu nebudeme mít večer problémy s usnutím. A náš spánek bude také klidnější. Žádné převalování, počítání oveček a noční zírání do tmy! A nebude potřeba se krmit pilulkami na spaní.
 
 
Tak co řešit, nejvhodnější je trénovat ráno! Neváhejme příliš dlouho. Čím dříve začneme, tím dříve budeme fit. Zdravější fyzicky i psychicky. A dříve by se měly dostavit i vysněné tvary našeho těla!

Cvičení ráno
4.3 (86%)10
.